Kircaali ilindeki belediye başkanları Bölge Eğitim Müfettişinin görevden alınmasını istiyor - T HABER
Son Haberler:
BAF, Bulgaristan Türklerinin sorunlarının masaya yatırılmasını talep etti.Sivil toplum kuruluşu Bulgaristan Adalet Federasyonu (BAF) Başkanı Sezgin Mümin, Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) partisi Genel Başkanı Lütvi Mestan'a yazdığı mektupta kurulacak hükümeti Bulgaristan Türklerinin sorunlarını çözmesi halinde desteklemesini istedi.Mektubun kopyaları da Meclis'te temsil edilen Bulgaristan'ın Avrupa Gelişimi İçin Vatandaşlar Partisi (GERB) , Bulgar Sosyalist Partisi (BSP) ve Ataka Partisine gönderildi. Sezgin Mümin, 11 Ocak Bildirisi'ni Meclis'e sunan GERB'e; özellikle de Güçlü Bulgaristan İçin Demokratlar Partisi (DSB) Genel Başkanı İvan Kostov'a teşekkür etti.
Ana Sayfa » » Kircaali ilindeki belediye başkanları Bölge Eğitim Müfettişinin görevden alınmasını istiyor

Kircaali ilindeki belediye başkanları Bölge Eğitim Müfettişinin görevden alınmasını istiyor

18 Mayıs 2013 Cumartesi


Kırcaali ilindeki yedi ilçenin belediye başkanları Eğitim Bakanı Stefan Vodeniçarov’a bir deklarasyon göndererek Kırcaali Bölge Eğitim Müfettişi Grozdan Kolev’in görevinden alınmasını istedi.

Belediye başkanları, protesto deklarasyonu olarak adlandırdıkları ve Eğitim Bakanı Vodeniöarov’a gönderdikleri mektupta, bölgede siyasi atamaların yapıldığını belirtiyor.
Başkanlar, particilik esasına göre, işten atılan müdürlerin tekrar işe alınmasını talep ederek, isteklerinin yerine getirilmemesi halinde Bölge Eğitim Müfettişliği önünde protestosu gösterisi düzenleyeceklerini kaydediyor.

Hak ve Özgürlükler Hareketi Partisinden (HÖH) olan Kırcaali’nin yedi ilçesindeki belediye başkanları, HÖH’lü müdürlerin işten çıkarıldığını ve yerlerine de GERB partisine yakın müdürlerin atandığını savunuyor.

T HABER
Bu yazıyı paylaş :

0 yorum:

Düşüncelerinizi Bizimle Paylaşın


BAF'ın Türklerin sorunları üzerine çalışmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?

EN ÇOK OKUNANLAR

SON YAZILAR

Etiketler

Döviz Kur Çevirici

 
Support : Creating Website | Blog Okulu Template | Blog Okulu
Copyright © 2013. T HABER - Bütün Hakları Saklıdır.
Template Created by Creating Website Published by T HABER
Proudly powered by T HABER