Levski, Osmanlı yasalarını çiğnedi diyen Mukaddes Nalbant eğitim bakanı yardımcısı atanacak - T HABER
Son Haberler:
BAF, Bulgaristan Türklerinin sorunlarının masaya yatırılmasını talep etti.Sivil toplum kuruluşu Bulgaristan Adalet Federasyonu (BAF) Başkanı Sezgin Mümin, Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) partisi Genel Başkanı Lütvi Mestan'a yazdığı mektupta kurulacak hükümeti Bulgaristan Türklerinin sorunlarını çözmesi halinde desteklemesini istedi.Mektubun kopyaları da Meclis'te temsil edilen Bulgaristan'ın Avrupa Gelişimi İçin Vatandaşlar Partisi (GERB) , Bulgar Sosyalist Partisi (BSP) ve Ataka Partisine gönderildi. Sezgin Mümin, 11 Ocak Bildirisi'ni Meclis'e sunan GERB'e; özellikle de Güçlü Bulgaristan İçin Demokratlar Partisi (DSB) Genel Başkanı İvan Kostov'a teşekkür etti.
Ana Sayfa » » Levski, Osmanlı yasalarını çiğnedi diyen Mukaddes Nalbant eğitim bakanı yardımcısı atanacak

Levski, Osmanlı yasalarını çiğnedi diyen Mukaddes Nalbant eğitim bakanı yardımcısı atanacak

16 Haziran 2013 Pazar



Eğitim Bakanı Aneliya Klisarova, Kırcaali’den seçilen Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) milletvekili Mukaddes Nalbant’ın eğitim bakanı yardımcısı atanacağını açıkladı.

Bulgar medyaları, bu olayı gazetelerine skandal haber olarak yansıttı.


 


NALBANT: LEVSKİ KANUNLARI ÇİĞNEDİ 

Mukaddes Nalbant, Boyko Borisov hükümeti döneminde Ayrımcılığa Karşı Koruma Kurulu için hazırladığı rapor nedeniyle eski Eğitim Bakanı Sergey İgnatov tarafından görevinden alındı. Nalbant ekibiyle hazırladığı raporda İvan Vazov ile Hristo Botev’in eserlerinin okullardaki edebiyat kitaplarından atılması gerektiğini yazdı. Bunun sebebini de etnik ve dinȋ nefret aşıladığı gerekçesiyle açıkladı. Nalbant, Vasil Levski’nin Osmanlı yasalarını çiğnediğini, Türk askerlerinin de haklı olarak Levski’yi takip ettiğinin altını çizdi.


Eski Eğitim Bakanı Sergey İgnatov da millȋ güvenliğin hassasiyetlerine zarar vererek Bulgar tarihi ve millȋ kahramanları ile alay ediyor gerekçesiyle Nalbant’ı görevden aldı.


 


Aydın Osman | T HABER

Bu yazıyı paylaş :

9 yorum:

  1. Bravo Mukattes Nalbanta. Levski "Ben büyünce Türkleri topraklarımızdan kovacağım." demiş. Botevle Vazovun eserleride hep türklere hakaret dolu.

    YanıtlaSil
  2. Ne bravosu be eskiden M Nalbant ben Türklüğümden utanıyorum Türkçe okunmasın derdi.

    YanıtlaSil
  3. mukattes nalbant bunu keşke türklük için yapseydı. öylesine liberalizm tolerans adına dikat çekmek için yapmasaydı.

    YanıtlaSil
  4. aşkolsun mukatez ablamıza valayi

    YanıtlaSil
  5. ben mukatez nalbantı hiç sevmem eme bu yaptini destekliyorum
    vazoflan botef senelerce türkleri aşağladı kimse sesini çıkamadı
    bunu mukatez nalbantın konuşması güzel

    YanıtlaSil
  6. bravo mukates nalbant tebrik ederiz seni

    YanıtlaSil
  7. Sakın inanmayın bu dpslilere. bunlar Türkiyenin desteğini almak için yaptıkları gösteriler. Bunlar samimi değil. Bu yaptıkları sadece GÖSTERMELİK.

    YanıtlaSil
  8. bizi gızankan "levski büyük adam" die uyuttular.

    YanıtlaSil
  9. askolsun ablacim benim

    YanıtlaSil


BAF'ın Türklerin sorunları üzerine çalışmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?

EN ÇOK OKUNANLAR

SON YAZILAR

Arşiv

Etiketler

Döviz Kur Çevirici

 
Support : Creating Website | Blog Okulu Template | Blog Okulu
Copyright © 2013. T HABER - Bütün Hakları Saklıdır.
Template Created by Creating Website Published by T HABER
Proudly powered by T HABER