Volen Siderov: Yanımda silȃh taşıyorum, kendimi tehlikede hissediyorum - T HABER
Son Haberler:
BAF, Bulgaristan Türklerinin sorunlarının masaya yatırılmasını talep etti.Sivil toplum kuruluşu Bulgaristan Adalet Federasyonu (BAF) Başkanı Sezgin Mümin, Hak ve Özgürlükler Hareketi (HÖH) partisi Genel Başkanı Lütvi Mestan'a yazdığı mektupta kurulacak hükümeti Bulgaristan Türklerinin sorunlarını çözmesi halinde desteklemesini istedi.Mektubun kopyaları da Meclis'te temsil edilen Bulgaristan'ın Avrupa Gelişimi İçin Vatandaşlar Partisi (GERB) , Bulgar Sosyalist Partisi (BSP) ve Ataka Partisine gönderildi. Sezgin Mümin, 11 Ocak Bildirisi'ni Meclis'e sunan GERB'e; özellikle de Güçlü Bulgaristan İçin Demokratlar Partisi (DSB) Genel Başkanı İvan Kostov'a teşekkür etti.
Ana Sayfa » » Volen Siderov: Yanımda silȃh taşıyorum, kendimi tehlikede hissediyorum

Volen Siderov: Yanımda silȃh taşıyorum, kendimi tehlikede hissediyorum

1 Temmuz 2013 Pazartesi




Milliyetçi parti Ataka’nın Genel Başkanı Volen Siderov’un yanında cop ile tabanca taşımasını eleştirenlere şu yanıtı verdi:
Her vatandaş, hayatını koruma hakkına sahip. Ben kendimi tehlikede hissediyorum. Polis işini yapmıyor.

Eski İçişleri Bakanlığı Sekreteri Nikolay Radulov, vatandaşların, Volen Siderov’u cop ve silȃhla dolaşırken gördüklerini, onu bu haliyle kabul ettiklerini söyledi.

Radulov “Reklȃmın kötüsü olmaz” diye ekledi.

Radulov, eski Başbakan Boyko Borisov ile eski İçişleri Bakanı Tsvetan Tsvetanov’un da çok sayıda korumayla dolaştığını belirtti.

MECLİSE SİLȂHLA GİRMENİN AHLȂKÎ VE HUKUKÎ YÖNÜ
Eski Millȋ Koruma Teşkilȃtı (NSO) görevlisi Nikolay Markov, Millet Meclisi’ne silȃhla girmenin hem ahlȃki hem hukukȋ yönü olduğunu söyledi. 

Markov, “Sayın Siderov’un madem silȃh taşıma ruhsatı var, hukukȋ açıdan Millet Meclisi’ne silȃhla girmesinde bir sorun yok. Ahlȃkȋ yönünü yorumlamak istemiyorum.” diye konuştu.

MECLİSTE SİLȂH TAŞIMA
Mecliste silȃh taşıma kuralları 2. Çar Simeon Saskkoburggotski hükümeti döneminde değişti. Tüzüğe göre her milletvekili, NSO’ya silȃhı olduğunu rapor etmeli.
Eski NSO görevlisi Markov, eski Başbakan Borisov ile eski Ulaştırma Bakanı İvaylo Moskovski’yi mecliste silȃhla dolaşırken gördüğünü açıkladı.

Aydın Osman | T HABER
Bu yazıyı paylaş :

0 yorum:

Düşüncelerinizi Bizimle Paylaşın


BAF'ın Türklerin sorunları üzerine çalışmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?

EN ÇOK OKUNANLAR

SON YAZILAR

Etiketler

Döviz Kur Çevirici

 
Support : Creating Website | Blog Okulu Template | Blog Okulu
Copyright © 2013. T HABER - Bütün Hakları Saklıdır.
Template Created by Creating Website Published by T HABER
Proudly powered by T HABER